אוטומציה עם Zapiar !
אוטומציה חכמה עם Zapier – חיבור מהיר לחשבוניות ולתהליכים עסקיים באמצעות Zapier תוכלו להפוך פעולות ידניות לאוטומטיות בקלות: להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי לפי טריגרים מוגדרים, להקים לקוחות חדשים במערכת, לעדכן נתונים בין מערכות שונות, ולנהל תשלומים והתראות בצורה חכמה. בנוסף, ניתן לסנכרן מידע בין פלטפורמות, לשלוח עדכונים ללקוחות באופן אוטומטי ולשפר את חוויית השירות תוך חיסכון בזמן וצמצום טעויות.

כניסה לעולם האוטומציה
Zapier היא פלטפורמת אוטומציה חכמה שמחברת בין מערכות שונות ומאפשרת לבצע פעולות עסקיות באופן אוטומטי – כמו הפקת מסמכים, הקמת לקוחות חדשים, עדכון נתונים ושליחת התראות. בזכות החיבור הזה תחסכו זמן, תפחיתו טעויות, ותייעלו את הפעילות העסקית שלכם.
להורדת התוסףההיתרונות
מה ניתן לעשות באמצעות Zapiar?
- הפקת מסמכים אוטומטית
- יצירה אוטומטית של חשבוניות, קבלות, הצעות מחיר ודוחות שונים.
- שליחת המסמכים ללקוח במייל באופן אוטומטי.
- עדכון מערכת הנהלת החשבונות בהתאם למסמכים שהופקו.
- הקמת לקוח חדש במערכת
- קליטת נתוני הלקוח ממקורות שונים (טפסי הרשמה, CRM, חנויות מקוונות וכו').
- פתיחת כרטיס לקוח במערכת והקצאת שירותים בהתאם.
- שליחת הודעת ברוך הבא ללקוח + פרטי הגישה לשירותים הרלוונטיים.
- ניהול תהליכי שירות ותמיכה
- יצירת משימות חדשות במערכת ניהול המשימות (לדוגמה: Trello, Monday, ClickUp).
- שליחת עדכונים אוטומטיים ללקוחות בנוגע לסטטוס הטיפול שלהם.
- חיבור עם צ'אטבוטים לתשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות.
- ניהול ותיאום פגישות
- חיבור ליומן Google או Outlook לקביעת פגישות אוטומטיות.
- שליחת תזכורות ללקוחות ולצוות.
- יצירת זום/Google Meet לפגישות ושליחת הקישור באופן אוטומטי.
- סנכרון נתונים בין מערכות שונות
- עדכון אוטומטי של מידע בין מערכות CRM, חנויות מקוונות, כלי הנהלת חשבונות ועוד.
- סנכרון לקוחות, הזמנות, מלאי ונתונים עסקיים אחרים בזמן אמת.
למה להשתמש ב-Zapir?
בעולם העסקי המהיר של היום, משימות ידניות שחוזרות על עצמן הן בזבוז של זמן יקר ופתח לטעויות אנוש. Zapier הוא הפתרון שמאפשר לכם לחבר את כל האפליקציות והמערכות שלכם ולהפוך תהליכים ידניים ומסורבלים לאוטומטיים לחלוטין.
במקום לבזבז זמן על פעולות שגרתיות, תוכלו ליצור "זאפים" (Zaps) – תהליכי עבודה אוטומטיים שמחברים בין המערכות שלכם, מסנכרנים מידע בזמן אמת, ומבטיחים שכל משימה מתבצעת בדיוק כפי שהגדרתם, ללא צורך בהתערבות ידנית.
עם Zapier תוכלו:
- ליצור לקוחות חדשים ב-CRM ברגע שהם ממלאים טופס באתר.
- להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי לאחר קבלת תשלום.
- לשלוח עדכונים מיידיים לצוות ב-Slack על כל עסקה חדשה.
- לסנכרן נתונים בין מערכות שונות בצורה מאובטחת ומדויקת.
מעבר לחיסכון האדיר בזמן, Zapier משדרג את חוויית הלקוח שלכם באמצעות תקשורת מהירה ומדויקת, ומונע טעויות אנוש שעלולות לפגוע בתהליכים העסקיים. שחררו את הצוות שלכם לעסוק במה שחשוב באמת – צמיחה, חדשנות ושירות לקוחות – ותנו ל-Zapier לנהל את השאר.
עשרות אלפי לקוחות מרוצים
עצמאיים ועצמאיות שעובדים איתנו
בעידן שבו ניהול עסקים נהיה דיגיטלי מתמיד, מערכת יעילה ונוחה שתטפל בכל הפרטים הקטנים יכולה לעשות לך את החיים הרבה יותר פשוטים. אז למה לחכות? מתחילים?
קחו אותי לפתיחת חשבוןאנחנו הרבה יותר מחשבוניות
הפלטפורמה שלנו מתפתחת ללא הפסקה – מדי חודש אנו משיקים מאות תכונות ושיפורים חדשים, כדי לעזור לכם להישאר מובילים בתעשייה. אנו מחויבים להעניק את השירות והמוצר הטובים ביותר, ממשיכים להשתפר ללא הרף ושואפים להיות הפתרון המתקדם והמשתלם ביותר לניהול העסק שלכם.